Rendelés menete - szállítás - fizetés

Rendelés menete

1., Termék keresése

Két módon kereshet webshopunkban. Amennyiben konkrét elképzeléssel rendelkezik használja a felső menüben lévő ikonra kattintva megnyíló Keresőmezőt! Kezdje el beírni a keresett termék nevét, majd válasszon a találatok közül! Illetve böngésszen Kategóriák segítségével termékeink között, amíg megtalálja az igényeinek leginkább megfelelőt! A Webáruházban lévő termékek árai tartalmazzák az ÁFA-t. A vételár azonban nem tartalmazza az esetleges szállítási költséget. A termékek árai magyar forintban (HUF) vannak feltüntetve.

2., Tegye a kiválasztott terméket a kosárba!

A kiválasztott termékeket tegye a Kosárba, amelynek tartalmát végig módosíthatja a vásárlás során, kívánsága szerint adhat hozzá vagy vehet ki belőle termékeket, megváltoztathatja az igényelt mennyiségét. Az áruházunkban akár tovább böngészhet ezt követően is, hiszen a megvásárolandó termékek gyűlnek a Kosárban. A jobb felső sarokban lévő kosár ikon segítségével ellenőrizheti a már Kosárba helyezett termékeket.

3., Rendelés véglegesítése a Pénztárban

Amennyiben már kiválasztotta a megfelelő terméket menjen a Pénztár oldalra. Itt megadhatja a számlázási és szállítási adatait, elérhetőségeit, valamint kuponkódját, feltéve, ha rendelkezik ilyennel. Lehetősége nyílik megjegyzést is fűzni rendeléséhez. Valamint kiválaszthatja a szállítási és fizetési módot, amelyekről később olvashat. Az Általános szerződési feltételek elfogadását követően elküldheti megrendelését.    

4., Rendelés visszaigazolása

A rendelésről automatikus tájékoztató e-mailt küldünk a rendelés módjának megfelelő részletekkel. A visszaigazolást igyekszünk lehetőség szerint mielőbb megküldeni, de legkésőbb 48 órán belül. Amennyiben 48 órán belül nem kap visszaigazoló e-mail-t rendelésétől elállhat, így mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A módosítás – legkésőbb a rendelés teljesítését igazoló email elküldését megelőzően- kizárólag az ügyfélszolgálat részére elküldött e-mail segítségével lehetséges. Ügyfélszolgálatunk az evanabeauty.com@gmail.com e-mail címen érhető el. A rendelések feldolgozása munkanapokon 15.00. óráig történik. Természetesen ettől eltérő időpontban is lehetséges rendelés leadása. Amennyiben a rendelés leadása az említett munkaidőn kívül történik a következő munkanapon kerül sor a rendelése feldolgozására. Az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 1-3 munkanap. Külföldi rendelés esetén ennél hosszabb idő is előfordulhat. Amennyiben probléma merül fel a teljesítéssel telefon felkeressük a megadott számon a megoldás érdekében. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Szállítási módok

Webshopunkban az alábbi szállítási módok érhetők el.

1., Házhozszállítás futárszolgálattal

Webáruházunk a következő országokba szállít: Magyarország, Egyesült Királyság, Ausztria, Németország, Románia, Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Bulgária, Ukrajna, Olaszország. 

A vásárolt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki magyarországi címre történő szállítás esetén. A standard kézbesítés a feladást követő munkanapon a munkaidő végéig történik meg. A futárszolgálat tájékoztató üzenetet küld sms-ben a kiszállítandó küldemények címzettjének, amellyel felhívja a figyelmét, hogy mikorra várható a csomag érkezése, így nem kell egész nap készenlétben lennie. A kézbesítőnek fizethet készpénzben vagy bankkártyával. Amennyiben a Kártyás fizetést (Borgun) módot választotta a rendeléskor a webáruházban már nem szükséges a futárnak fizetnie az átvételkor. Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására.

Külföldi kiszállítás esetén egyéb futárszolgálat végzi a kiszállítást.

2., Kiszállítás GLS CsomagPontba vagy automatába

Ezen szállítási mód használatával a csomagját átveheti legközelebbi GLS CsomagPonton vagy automatában. A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba vagy automatába. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át. A GLS CsomagPont üzleteinek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag, míg a GLS Automaták 0-24-ben állnak az ügyfelek rendelkezésére. A készpénzes utánvét fizetési lehetőség minden csomagponton megoldott, valamint számos helyen bankkártyával is fizethet. Az automatáknál pedig bankkártyás fizetés lehetséges.   

3., Ingyenes kiszállítás 19.900,- Ft értékű vásárlás felett

Amennyiben a rendelése összértéke meghaladja a a fenti értéket a termékeket ingyen kiszállítjuk Önnek (magyarországi címre történő szállítás esetén).

Fizetési módok

1., Fizetés az áru átvételekor (Utánvét)

Házhozszállítás esetén a termékek vételárát és a szállítási díjat a futárnak szükséges kifizetni készpénzben vagy bankkártya használatával (kizárólag Magyarországra történő szállításnál érhető el). GLS CsomagPontokon minden esetben fizethet készpénzzel illetve számos helyen pedig bankkártyával. Csomagautomatába történő rendeléskor pedig bankkártyával fizethet. 

2., Kártyás fizetés (Borgun)

A webshopban történő fizetés során a megadott bankkártya adatok egy titkosított csatornán keresztül, kódolt formában jutnak el a szolgáltatóhoz. Így a fizetés olyan biztonságos, mintha személyes vásárolna egy boltban. Ezen fizetési mód esetén az átvételkor természetesen már nem szükséges fizetnie.

gyakori kérdések

Mennyi a szállítási díj?

1., Házhozszállítás futárszolgálattal Magyarországra: 1.590,- Ft.

2., Kiszállítás GLS CsomagPontba vagy automatába: 1.290,- Ft.

3., Amennyiben a rendelése meghaladja a 19.900,- Ft értéket a termékeket ingyen kiszállítjuk Önnek (csak Magyarországra).

4., Házhozszállítás futárszolgálattal: Szlovákia 1.690,- Ft, Csehország 1.990,- Ft, Románia 1.790,- Ft, Lengyelország 1.790,- Ft, Ausztria 1.990,- Ft, Németország 1.990,- Ft, Bulgária 2.490,- Ft, Ukrajna 1.990,- Ft, Nagy-Britannia 4.290,- Ft, Olaszország 2.990,- Ft.

Mennyi a szállítási idő?

Magyarországon a standard kézbesítés a feladást követő munkanapon a munkaidő végéig történik meg. Egyéb ország esetében 2-5 munkanap.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

1., Házhozszállítás futárszolgálattal Magyarország, Egyesült Királyság, Ausztria, Németország, Románia, Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Bulgária, Ukrajna, Olaszország. 

2., Kiszállítás GLS CsomagPontba vagy automatába.

3., Ingyenes kiszállítás 19.900,- Ft értékű vásárlás felett Magyarországra.

Mindezekről a fentiekben olvashat részletesen.

Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagokat?

Magyarországra a házhozszállítást és CsomagPontba vagy automatába történő szállítást a GLS végzi. További országokba egyéb futárszolgálat szállít.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

1., Fizetés az áru átvételekor (Utánvét) – kizárólag Magyarországon elérhető el.

2., Kártyás fizetés (Borgun).

Mindezekről a fentiekben olvashat részletesen.

Létezik minimális rendelési összeg?

Igen, a minimális rendelési összeg 2.990,- Ft.

Regisztrálnom kell a vásárláshoz?

Nem, az egyszerűbb vásárlás érdekében nem szükséges regisztrálni.

A rendelés leadása után változtathatok azon?

Kérjük, amennyiben változtatni szeretne, azt mielőbb tegye meg az ügyfélszolgálat email címére küldött üzenetben, hogy még a feladás előtt elvégezhessük a változtatást. Az email cím: evanabeauty.com@gmail.com

Telefonon lehetséges a vásárlás?

Nem, terméket vásárolni a webshopon keresztül lehetséges. 

Amennyiben sérült vagy hiányos a csomagom, mit tegyek?

Kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és biztosan találunk megoldást a problémára!